Η
Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε 18 – 21 Σεπτεμβρίου 2012 στην τουριστική
έκθεση «TOP RESA», με περίπτερο την εποπτεία του οποίου είχε η
Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης.
Στην έκθεση, τη μεγαλύτερη σε επίπεδο τουριστικών πρακτόρων της Γαλλίας, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, συμμετείχαν 164 προορισμοί, 1200 εκθέ-τες καθώς και 29000 περίπου ελεύθεροι επαγγελματίες, ενώ την επισκέφτηκαν και 1000 δημοσιογράφοι.
Η Ελλάδα είχε προνομιακή θέση στο κέντρο της έκθεσης και εκτός από την ΚΡΗΤΗ συμμετείχε ο HATTA, η Aegean, η Ολυμπιακή καθώς και άλλες Ελληνικές επιχειρήσεις.
Η Κρήτη είχε τοποθετηθεί δίπλα στον ΕΟΤ. Υπεύθυνος του περιπτέρου ήταν ο κ. Μ. Μενιουδάκης, προϊστάμενος τουρισμού στην Π. Ε. Ρεθύμνης που είχε σωρεία συναντή-σεων κυρίως με ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης - Online Travel Group, (Trivago, Trip Advisor, Odigeo κλπ) αλλά και μεμονωμένους τουριστικούς πράκτορες. Το front desk του περιπτέρου πλαισιώθηκε από τους Δημητριάδη Γιάννη και Τριποδιανό Γιάννη.
Η Γαλλική αγορά είναι η Τρίτη σε μέγεθος ελκυστικότητας προς το ελληνικό τουριστικό Προϊόν. Το 2011 ήλθαν στην Ελλάδα 1,200,000 επισκέπτες από τους οποίους οι 275,161 προτίμησαν την Κρήτη για διακοπές. Το 2012 η Γαλλία παρουσίασε μια υστέρηση ίσως λόγω εκλογών στην Ελλάδα και Γαλλία, αλλά ο Αύγουστος ήταν ένας πολύ καλός μήνας.
Διαφαίνεται ότι το 2013 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά ενώ οι αγορές που εμφανίζουν δυναμική στο μέλλον για όλη την Ευρώπη είναι η Ρωσία, η Ουκρανία, τα Βαλκάνια, η Τουρκία, η Μέση Ανατολή και σε δεύτερη φάση η Κίνα και η Ινδία. Η στρατηγική της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια πρέπει να εστιάσει σε δύο άξονες: στο marketing και στην διαδικασία έκδοσης της βίζας.
Στην έκθεση, τη μεγαλύτερη σε επίπεδο τουριστικών πρακτόρων της Γαλλίας, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, συμμετείχαν 164 προορισμοί, 1200 εκθέ-τες καθώς και 29000 περίπου ελεύθεροι επαγγελματίες, ενώ την επισκέφτηκαν και 1000 δημοσιογράφοι.
Η Ελλάδα είχε προνομιακή θέση στο κέντρο της έκθεσης και εκτός από την ΚΡΗΤΗ συμμετείχε ο HATTA, η Aegean, η Ολυμπιακή καθώς και άλλες Ελληνικές επιχειρήσεις.
Η Κρήτη είχε τοποθετηθεί δίπλα στον ΕΟΤ. Υπεύθυνος του περιπτέρου ήταν ο κ. Μ. Μενιουδάκης, προϊστάμενος τουρισμού στην Π. Ε. Ρεθύμνης που είχε σωρεία συναντή-σεων κυρίως με ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης - Online Travel Group, (Trivago, Trip Advisor, Odigeo κλπ) αλλά και μεμονωμένους τουριστικούς πράκτορες. Το front desk του περιπτέρου πλαισιώθηκε από τους Δημητριάδη Γιάννη και Τριποδιανό Γιάννη.
Η Γαλλική αγορά είναι η Τρίτη σε μέγεθος ελκυστικότητας προς το ελληνικό τουριστικό Προϊόν. Το 2011 ήλθαν στην Ελλάδα 1,200,000 επισκέπτες από τους οποίους οι 275,161 προτίμησαν την Κρήτη για διακοπές. Το 2012 η Γαλλία παρουσίασε μια υστέρηση ίσως λόγω εκλογών στην Ελλάδα και Γαλλία, αλλά ο Αύγουστος ήταν ένας πολύ καλός μήνας.
Διαφαίνεται ότι το 2013 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά ενώ οι αγορές που εμφανίζουν δυναμική στο μέλλον για όλη την Ευρώπη είναι η Ρωσία, η Ουκρανία, τα Βαλκάνια, η Τουρκία, η Μέση Ανατολή και σε δεύτερη φάση η Κίνα και η Ινδία. Η στρατηγική της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια πρέπει να εστιάσει σε δύο άξονες: στο marketing και στην διαδικασία έκδοσης της βίζας.
Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε για πρώτη
φορά σε έκθεση Β2Β στη Γαλλία και ανοίγεται έτσι ένας νέος κύκλος επαφών
και δημοσίων σχέσεων. Η επόμενη έκθεση «TOP RESA» θα γίνει
24-27/09/2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου