Την οικονομική στήριξη των κατοίκων της Κρήτης για να μπορέσει να
αντεπεξέλθει στα λειτουργικά της έξοδα την περίοδο αυτή που το πλοίο
'ΕLLI Τ.' δεν εκτελεί δρομολόγια, λόγω βλάβης στη δεξιά μηχανή, ζητά η
διοίκηση της 'Cretan Lines'.
Ο πρόεδρός της Γιάννης Νικολούδης παραδέχτηκε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό 'Team Fm', ότι η εταιρεία αδυνατεί να ανταποκριθεί στα τρέχοντα έξοδα, διότι το ταμείο είναι μείον και αν δεν βρεθούν «έστω και λίγοι που θα προσφέρουν όμως πολλά», όπως χαρακτηριστικά είπε, η κατάσταση θα είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Παράλληλα, δήλωσε πως η εταιρεία χρωστά περίπου 370.000 ευρώ στους εργαζομένους, ότι 6 από αυτούς βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και έκανε σαφές ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί η διοίκηση της εταιρείας, τουλάχιστον όχι πριν την αποκατάσταση της βλάβης, αντίθετα με κάποιους που το ζήτησαν στην πρόσφατη συνεδρίαση.
Η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με τη δυσπιστία του κόσμου μετά και τη βλάβη που υπέστη η μηχανή και δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά μερίδων, ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο κ. Νικολούδης «η κινδυνολογία ή αδιαφορία δεν προσφέρει τίποτα».
«Μια μερίδα του κόσμου από την αρχή είχε επιφυλάξεις και αμφιβολίες για το αν θα έρθει καράβι. Υπήρχε πάντα μια δυσκολία να το πιστέψουν κάποιοι. Ξεκινήσαμε καλά όμως και τα νούμερα ήταν ικανοποιητικά. Αυτή η ζημιά που έτυχε μας έβγαλε εκτός προγραμματισμού.
Αυτή τη στιγμή οι οικονομικές υποχρεώσεις τρέχουν, έσοδα δεν έχουμε και χρειαζόμαστε την ανταπόκριση των πολιτών τώρα που είναι τα δύσκολα. Ας βάλουν 200 - 300 χιλιάδες ευρώ για να αντιμετωπίσουμε τα έξοδα που έχουμε, διότι εμείς δεν μπορούμε. Η κοινωνία πρέπει να βοηθήσει, αν γίνει αυτό, δεν θα έχουμε πρόβλημα για τις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει.
Αν όλοι περιμένουν από ένα Διοικητικό Συμβούλιο να λύσει το πρόβλημα ως διά μαγείας δεν γίνεται. Δεν μπορεί να μην συμμετέχουν οι Ρεθυμνιώτες. Αν καταβάλλουν χρήματα στα ταμεία της εταιρείας, θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και θα ξεκινήσει το πλοίο δρομολόγια σε 30 μέρες».
Ο ίδιος τονίζει ότι τα χρήματα αυτά δεν είναι πολλά «για μια κοινωνία σαν του Ρεθύμνου, αντί να στέκεται απαθής και να κοιτάει. Οσοι αγαπούν το Ρέθυμνο να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας».
Σε ό,τι αφορά το θέμα παραίτησης του ίδιου από τη θέση του προέδρου και του προεδρείου που ετέθη στην πρόσφατη συνεδρίαση της εταιρείας, είπε πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει στην παρούσα φάση, δεν απέκλεισε όμως το ενδεχόμενο μετά την αποκατάσταση της βλάβης να γίνουν αλλαγές.
«Κάποιος είπε στη συνεδρίαση ότι αν εμείς ως Συμβούλιο δεν μπορούμε να πείσουμε, να παραιτηθούμε και να έρθουν κάποιοι άλλοι. Εμείς είπαμε ότι δεν μπορούμε να αφήσουμε την κατάσταση στα δύσκολα, στο μεταβατικό στάδιο. Να έχουμε πρώτα τη στήριξη του κόσμου, να λύσουμε το πρόβλημα και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε, αν θα κάνουμε εκλογές ή θα παραδώσουμε σε νέο Συμβούλιο».
ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
Στο μεταξύ, η εταιρεία με δελτίο Τύπου που εξέδωσε ενημερώνει ότι: «Η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την αποκατάσταση της μηχανικής βλάβης που υπέστη το πλοίο μας 'ΕLLI Τ.' στη δεξιά μηχανή του με τα εκλεγμένα μέλη της κ. Περάκη Εμμανουήλ, Δούσμανη Γεώργιο, Σιλιγάρδο Νικόλαο και Λιουδάκη Αλέκος (Α’ μηχανικός), συνεδρίασε την Τρίτη 9-10-2012 και επέλεξε το καλύτερο, και ποιο αξιόπιστο συνεργείο που θα αναλάβει την επισκευή του 'ΕLLI Τ.' Υπολογίζεται ότι από τη στιγμή της έναρξης των εργασιών το πλοίο θα είναι έτοιμο να ξαναμπεί στη γραμμή Ρέθυμνο - Πειραιάς - Ρέθυμνο περίπου σε 30 ημέρες.
Η 'Cretan Lines' δηλώνει υπεύθυνα ότι θα συνεχίσει να ενημερώνει με τακτά δελτία Τύπου, τα οποία θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της και θα δίνονται προς δημοσίευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης».
Ο πρόεδρός της Γιάννης Νικολούδης παραδέχτηκε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό 'Team Fm', ότι η εταιρεία αδυνατεί να ανταποκριθεί στα τρέχοντα έξοδα, διότι το ταμείο είναι μείον και αν δεν βρεθούν «έστω και λίγοι που θα προσφέρουν όμως πολλά», όπως χαρακτηριστικά είπε, η κατάσταση θα είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Παράλληλα, δήλωσε πως η εταιρεία χρωστά περίπου 370.000 ευρώ στους εργαζομένους, ότι 6 από αυτούς βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και έκανε σαφές ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί η διοίκηση της εταιρείας, τουλάχιστον όχι πριν την αποκατάσταση της βλάβης, αντίθετα με κάποιους που το ζήτησαν στην πρόσφατη συνεδρίαση.
Η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με τη δυσπιστία του κόσμου μετά και τη βλάβη που υπέστη η μηχανή και δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά μερίδων, ωστόσο, όπως υποστηρίζει ο κ. Νικολούδης «η κινδυνολογία ή αδιαφορία δεν προσφέρει τίποτα».
«Μια μερίδα του κόσμου από την αρχή είχε επιφυλάξεις και αμφιβολίες για το αν θα έρθει καράβι. Υπήρχε πάντα μια δυσκολία να το πιστέψουν κάποιοι. Ξεκινήσαμε καλά όμως και τα νούμερα ήταν ικανοποιητικά. Αυτή η ζημιά που έτυχε μας έβγαλε εκτός προγραμματισμού.
Αυτή τη στιγμή οι οικονομικές υποχρεώσεις τρέχουν, έσοδα δεν έχουμε και χρειαζόμαστε την ανταπόκριση των πολιτών τώρα που είναι τα δύσκολα. Ας βάλουν 200 - 300 χιλιάδες ευρώ για να αντιμετωπίσουμε τα έξοδα που έχουμε, διότι εμείς δεν μπορούμε. Η κοινωνία πρέπει να βοηθήσει, αν γίνει αυτό, δεν θα έχουμε πρόβλημα για τις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει.
Αν όλοι περιμένουν από ένα Διοικητικό Συμβούλιο να λύσει το πρόβλημα ως διά μαγείας δεν γίνεται. Δεν μπορεί να μην συμμετέχουν οι Ρεθυμνιώτες. Αν καταβάλλουν χρήματα στα ταμεία της εταιρείας, θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και θα ξεκινήσει το πλοίο δρομολόγια σε 30 μέρες».
Ο ίδιος τονίζει ότι τα χρήματα αυτά δεν είναι πολλά «για μια κοινωνία σαν του Ρεθύμνου, αντί να στέκεται απαθής και να κοιτάει. Οσοι αγαπούν το Ρέθυμνο να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας».
Σε ό,τι αφορά το θέμα παραίτησης του ίδιου από τη θέση του προέδρου και του προεδρείου που ετέθη στην πρόσφατη συνεδρίαση της εταιρείας, είπε πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει στην παρούσα φάση, δεν απέκλεισε όμως το ενδεχόμενο μετά την αποκατάσταση της βλάβης να γίνουν αλλαγές.
«Κάποιος είπε στη συνεδρίαση ότι αν εμείς ως Συμβούλιο δεν μπορούμε να πείσουμε, να παραιτηθούμε και να έρθουν κάποιοι άλλοι. Εμείς είπαμε ότι δεν μπορούμε να αφήσουμε την κατάσταση στα δύσκολα, στο μεταβατικό στάδιο. Να έχουμε πρώτα τη στήριξη του κόσμου, να λύσουμε το πρόβλημα και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε, αν θα κάνουμε εκλογές ή θα παραδώσουμε σε νέο Συμβούλιο».
ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
Στο μεταξύ, η εταιρεία με δελτίο Τύπου που εξέδωσε ενημερώνει ότι: «Η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την αποκατάσταση της μηχανικής βλάβης που υπέστη το πλοίο μας 'ΕLLI Τ.' στη δεξιά μηχανή του με τα εκλεγμένα μέλη της κ. Περάκη Εμμανουήλ, Δούσμανη Γεώργιο, Σιλιγάρδο Νικόλαο και Λιουδάκη Αλέκος (Α’ μηχανικός), συνεδρίασε την Τρίτη 9-10-2012 και επέλεξε το καλύτερο, και ποιο αξιόπιστο συνεργείο που θα αναλάβει την επισκευή του 'ΕLLI Τ.' Υπολογίζεται ότι από τη στιγμή της έναρξης των εργασιών το πλοίο θα είναι έτοιμο να ξαναμπεί στη γραμμή Ρέθυμνο - Πειραιάς - Ρέθυμνο περίπου σε 30 ημέρες.
Η 'Cretan Lines' δηλώνει υπεύθυνα ότι θα συνεχίσει να ενημερώνει με τακτά δελτία Τύπου, τα οποία θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της και θα δίνονται προς δημοσίευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου