Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ξεκινήσει οι διαγωνισμοί
προκειμένου 22 περιφερειακά αεροδρόμια να περάσουν σε ιδιώτες, όπως
προβλέπεται και στο Μνημόνιο.
Όπως αναφέρει και tovima.gr σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Γιάννη Εμίρη, έως και 22 περιφερειακοί αερολιμένες θα ενταχθούν σε δύο ή τρεις συστάδες αεροδρομίων, με στόχο την παραχώρηση της εκμετάλλευσής τους σε ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι θα αναλάβουν και επενδύσεις, άνω των 200 εκατομμυρίων ευρώ, που απαιτούν οι αερολιμενικές υποδομές.
Εκτός λίστας πάντως θα μείνει το Ελευθέριος Βενιζέλος, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, που συνδέεται με την κατασκευή του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι Ηρακλείου.
Σε ότι αφορά τα μικρά αεροδρόμια, που δεν αποκρατικοποιούνται, θα ενταχθούν σε μία κρατική ανώνυμη εταιρία που θα τα λειτουργήσει είτε από μόνη της είτε παραχωρώντας το μάνατζμεντ σε ιδιώτη.
Όπως αναφέρει και tovima.gr σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Γιάννη Εμίρη, έως και 22 περιφερειακοί αερολιμένες θα ενταχθούν σε δύο ή τρεις συστάδες αεροδρομίων, με στόχο την παραχώρηση της εκμετάλλευσής τους σε ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι θα αναλάβουν και επενδύσεις, άνω των 200 εκατομμυρίων ευρώ, που απαιτούν οι αερολιμενικές υποδομές.
Εκτός λίστας πάντως θα μείνει το Ελευθέριος Βενιζέλος, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, που συνδέεται με την κατασκευή του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι Ηρακλείου.
Σε ότι αφορά τα μικρά αεροδρόμια, που δεν αποκρατικοποιούνται, θα ενταχθούν σε μία κρατική ανώνυμη εταιρία που θα τα λειτουργήσει είτε από μόνη της είτε παραχωρώντας το μάνατζμεντ σε ιδιώτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου