9 Απρ 2013

Ο Αντωνίου στο «Όλα στη φόρα», για Πανηλειακό «Γύρισα στην ομάδα της καρδιάς μου...»

Τις πρώτες του δηλώσεις, λίγα μόνο λεπτά από την ανάληψη και πάλι της τεχνικής ηγεσίας του Πανηλειακού, πραγματοποίησε ο Σωτήρης Αντωνίου, στην εκπομπή «Όλα στη φόρα», στην τηλεόραση “Best”, στην Καλαμάτα και στον Σωτήρη Γεωργούντζο, δίνοντας μάλιστα και την αποκλειστική είδηση της επιστροφής του, στην ομάδα της καρδιάς του, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά….
«Πιo βαριά από την Καλαμάτα…»
Αναλυτικά οι δηλώσεις του ανερχόμενου 37χρονου τεχνικού, που έγιναν περίπου στις 11.20’ (!) την Δευτέρα το βράδυ έχουν ως εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος και συγκινημένος που επέστρεψα στην ομάδα της καρδιά μου. Αγαπώ τον Πανηλειακό και τον κόσμο του, θεωρώ πως έχει πιο βαριά φανέλα και από τη Μαύρη Θύελλα (!) και αυτή η αγάπη, όπως και των φίλων του του προς εμένα, με ώθησε να πω το ναι στον κύριο Ντάβαρη και να επιστρέψω στον Πύργο».

«Θ’ ανέβουμε Β’ Εθνική…».
«Στον ένα μήνα που απομένει έως το τέλος του πρωταθλήματος, στόχος είναι φυσικά η άνοδος στην Β’ Εθνική. Και είναι απολύτως βέβαιος ότι φέτος θα καταφέρουμε αυτό που δεν καταφέραμε πέρυσι στο παραπέντε, για όλους όμως  που δεν οφείλονταν τόσο σε εμάς όσο σε άλλες συνθήκες. Δεν υπάρχει, ούτε υπήρχε ποτέ κανένα οικονομικό χρέος του Πανηλειακού προς εμένα».
«Εκτιμώ τον Ντάβαρη»
«Ο Κώστας Ντάβαρης είναι γνώστης του ποδοσφαίρου και η βαθύτατη και ειλικρινής, αμοιβαία σχέση εκτίμησης και εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μας και βέβαια πάνω απ’ όλα, όλων μας με τον κόσμο του Πανηλειακού, είμαι σας ξαναλέω απολύτως σίγουρος πως αυτό το πράγμα  θα μας οδηγήσει σε ένα περίπου μήνα στην Β’ Εθνική…
«Μένει ο Βαγγόπουλος»
«Ο Θοδωρής Βαγγόπουλος φυσικά και θα μείνει μαζί σου στην ομάδα. Αύριο (Τρίτη) μεσημέρι θα είμαι στον Πύργο και το απόγευμα θα κάνουμε την πρώτη μας προπόνηση με την ομάδα μας. Όλα θα πάμε καλά και ευχαριστώ πολύ και εσάς για τα καλά σας λόγια  και την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω στον κόσμο του Πανηλειακού μέσα από την εκπομπή σας».
Χαμός από SMS στην εκπομπή…
«Ευχαριστώ ξανά και ξανά και τον κόσμο του Πανηλειακού για τα καλά του λόγια που μου μεταφέρετε, μέσω των μηνυμάτων που όπως μου λέτε  σας στέλνει – σ.σ. : πραγματικός καταιγισμός από sms για τον Σωτήρη Αντωνίου, κατά την διάρκεια της εκπομπής από φιλάθλους του Πανηλειακού-  και να είναι σίγουρος πως θα τον δικαιώσουμε…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: