Κρίσιμες στιγμές ζει ο Ναυτιλιακός Συνεταιρισμός της 'Cretan Lines'
καθώς ο κίνδυνος να χαθεί το πλοίο 'ΕLLI Τ.' φαίνεται να είναι ορατός,
αν και όχι ακόμα οριστικός, αφού τα στελέχη του ρεθυμνιώτικου
Συνεταιρισμού προτίθενται να χρησιμοποιήσουν μέχρι τέλους τα ατού που
θεωρούν ότι έχουν στα χέρια τους.
Τις τελευταίες δύο ημέρες, έχοντας συγκεντρώσει ένα συγκεκριμένο ποσό, περίπου 150 χιλιάδες ευρώ σε μετρητά και άλλα τόσα σε επιταγές και υποσχέσεις κατάθεσης από Ρεθυμνιώτες, τα στελέχη των 'Κρητικών Γραμμών' βρέθηκαν στην Αθήνα προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τον πλοιοκτήτη του 'ΕLLI Τ.', Δημήτρη Τζανετάτο, για να κάνουν τις τελικές διαβουλεύσεις. Στην Αθήνα μετέβησαν ο πρόεδρος, Νίκος Σιλιγάρδος και οι δύο αντιπρόεδροι, κ. Δούσμανης και Περάκης, οι οποίοι μαζί με τους τρεις νομικούς συμβούλους της 'Cretan Lines', κ. Μανώλη Εγγλέζο, Μάρκο Μαρινάκη και Γιάννη Μαρκιανό, ήρθαν σε επαφή με τους δικηγόρους του κ. Τζανετάτου, προέδρου της 'Endeavour Lines'.
Οι δύο πλευρές δεν έχουν προχωρήσει σε ανακοινώσεις, όμως, φαίνεται πως το χάσμα μεταξύ τους είναι αρκετά μεγάλο, δεδομένου ότι οι επιδιώξεις τους 'κοντράρουν'. Αυτό δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε οριστική ρήξη και μάλιστα εντός των επόμενων 24ωρων, αν και ακόμα η πλευρά της 'Cretan Lines' θεωρεί ότι υπάρχουν δίαυλοι επικοινωνίας με τον πλοιοκτήτη. Εντούτοις, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο κ. Τζανετάτος από την πλευρά του φέρεται να έχει διακόψει τις διαβουλεύσεις και να παραμένει σταθερά αδιάλλακτος ζητώντας ως πρώτη κίνηση από τη διοίκηση των 'Κρητικών Γραμμών' την πληρωμή του πληρώματος που επί μήνες δεν έχει λάβει τα δεδουλευμένα του. Εάν αυτό δε γίνει, τότε ο ίδιος φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει τις διαδικασίες της καταγγελίας του ναυλοσυμφώνου, παίρνοντας το πλοίο πίσω, με στόχο να βρει τον τρόπο να πληρώσει το πλήρωμα.
Από την πλευρά τους, ωστόσο, οι διοικούντες στη 'Cretan Lines' αρνούνται να προχωρήσουν στην πληρωμή του προσωπικού σε αυτή τη φάση, ζητώντας από τον κ. Τζανετάτο να άρει την καταγγελία του ναυλοσυμφώνου και να συναινέσει ώστε να γίνει η μετάθεση των ληξιπρόθεσμων δόσεων του 2012 για τους πρώτους μήνες του 2014, πράγμα που ζητά ο ρεθυμνιώτικος Συνεταιρισμός θεωρώντας ότι εφόσον το πλοίο παραμένει ακινητοποιημένο λόγω της βλάβης και δεν υπάρχουν έσοδα, αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Επιπλέον, ζητούν από τον κ. Τζανετάτο να συμφωνήσει για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς στη μηχανή του 'ΕLLI Τ.' και μάλιστα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μέσα σε 25 μέρες δηλαδή και να μην εγερθούν, όπως υποστηρίζουν τα μέλη της 'C.L.', άλλα εμπόδια στη διαδικασία.
Οι άνθρωποι της 'Cretan Lines', πάντως, εξετάζουν με προσοχή τις δυνατότητες που έχουν να ζητήσουν από τον πλοιοκτήτη να τους αποζημιώσει για τα διαφυγόντα κέρδη, που έχασε η εταιρεία επί τρεις μήνες από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, όταν, παρά το ότι είχε υπογραφεί το ναυλοσύμφωνο, το πλοίο δεν τους είχε παραδοθεί λόγω της επίσχεσης των εργαζομένων.
Στο μεταξύ, διευκρινίσεις σχετικά με τους μισθούς τους και την εργασία τους στη 'Cretan Lines' έδωσαν οι εργαζόμενες στεριάς στο γραφείο της εταιρείας στο Ρέθυμνο, με αφορμή τα όσα έχουν ακουστεί για τις απολαβές τους.
www.xaniotika-nea.gr
Τις τελευταίες δύο ημέρες, έχοντας συγκεντρώσει ένα συγκεκριμένο ποσό, περίπου 150 χιλιάδες ευρώ σε μετρητά και άλλα τόσα σε επιταγές και υποσχέσεις κατάθεσης από Ρεθυμνιώτες, τα στελέχη των 'Κρητικών Γραμμών' βρέθηκαν στην Αθήνα προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τον πλοιοκτήτη του 'ΕLLI Τ.', Δημήτρη Τζανετάτο, για να κάνουν τις τελικές διαβουλεύσεις. Στην Αθήνα μετέβησαν ο πρόεδρος, Νίκος Σιλιγάρδος και οι δύο αντιπρόεδροι, κ. Δούσμανης και Περάκης, οι οποίοι μαζί με τους τρεις νομικούς συμβούλους της 'Cretan Lines', κ. Μανώλη Εγγλέζο, Μάρκο Μαρινάκη και Γιάννη Μαρκιανό, ήρθαν σε επαφή με τους δικηγόρους του κ. Τζανετάτου, προέδρου της 'Endeavour Lines'.
Οι δύο πλευρές δεν έχουν προχωρήσει σε ανακοινώσεις, όμως, φαίνεται πως το χάσμα μεταξύ τους είναι αρκετά μεγάλο, δεδομένου ότι οι επιδιώξεις τους 'κοντράρουν'. Αυτό δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε οριστική ρήξη και μάλιστα εντός των επόμενων 24ωρων, αν και ακόμα η πλευρά της 'Cretan Lines' θεωρεί ότι υπάρχουν δίαυλοι επικοινωνίας με τον πλοιοκτήτη. Εντούτοις, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο κ. Τζανετάτος από την πλευρά του φέρεται να έχει διακόψει τις διαβουλεύσεις και να παραμένει σταθερά αδιάλλακτος ζητώντας ως πρώτη κίνηση από τη διοίκηση των 'Κρητικών Γραμμών' την πληρωμή του πληρώματος που επί μήνες δεν έχει λάβει τα δεδουλευμένα του. Εάν αυτό δε γίνει, τότε ο ίδιος φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει τις διαδικασίες της καταγγελίας του ναυλοσυμφώνου, παίρνοντας το πλοίο πίσω, με στόχο να βρει τον τρόπο να πληρώσει το πλήρωμα.
Από την πλευρά τους, ωστόσο, οι διοικούντες στη 'Cretan Lines' αρνούνται να προχωρήσουν στην πληρωμή του προσωπικού σε αυτή τη φάση, ζητώντας από τον κ. Τζανετάτο να άρει την καταγγελία του ναυλοσυμφώνου και να συναινέσει ώστε να γίνει η μετάθεση των ληξιπρόθεσμων δόσεων του 2012 για τους πρώτους μήνες του 2014, πράγμα που ζητά ο ρεθυμνιώτικος Συνεταιρισμός θεωρώντας ότι εφόσον το πλοίο παραμένει ακινητοποιημένο λόγω της βλάβης και δεν υπάρχουν έσοδα, αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Επιπλέον, ζητούν από τον κ. Τζανετάτο να συμφωνήσει για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς στη μηχανή του 'ΕLLI Τ.' και μάλιστα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μέσα σε 25 μέρες δηλαδή και να μην εγερθούν, όπως υποστηρίζουν τα μέλη της 'C.L.', άλλα εμπόδια στη διαδικασία.
Οι άνθρωποι της 'Cretan Lines', πάντως, εξετάζουν με προσοχή τις δυνατότητες που έχουν να ζητήσουν από τον πλοιοκτήτη να τους αποζημιώσει για τα διαφυγόντα κέρδη, που έχασε η εταιρεία επί τρεις μήνες από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, όταν, παρά το ότι είχε υπογραφεί το ναυλοσύμφωνο, το πλοίο δεν τους είχε παραδοθεί λόγω της επίσχεσης των εργαζομένων.
Στο μεταξύ, διευκρινίσεις σχετικά με τους μισθούς τους και την εργασία τους στη 'Cretan Lines' έδωσαν οι εργαζόμενες στεριάς στο γραφείο της εταιρείας στο Ρέθυμνο, με αφορμή τα όσα έχουν ακουστεί για τις απολαβές τους.
www.xaniotika-nea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου