Η κυπριακή εταιρεία 'Νέμεσις
Κατασκευαστική' αναλαμβάνει οριστικά το έργο επέκτασης του αεροδρομίου
Χανίων, μετά την απόρριψη από το Υπουργείο Υποδομών της προσφυγής που
είχε καταθέσει η 'ΑΚΤΩΡ', θυγατρική του Ομίλου 'Ελλάκτωρ'.
Η κυπριακή εταιρεία είχε προσφέρει έκπτωση 48,48% για το έργο των 110 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέσω του Ε.Σ.Π.Α. Δεύτερη στον διαγωνισμό του περασμένου Απριλίου είχε βρεθεί η 'Ακτωρ', ενώ ακολούθησαν η 'ΕΚΤΕΡ' και η 'ΤΕΡΝΑ' με χαμηλότερα ποσοστά εκπτώσεων, πλην όμως όλα άνω του 40%.
Η 'Ακτωρ' κατέθεσε ένσταση, υποστηρίζοντας ότι η μειοδότρια εταιρεία δεν διαθέτει την τεχνική και οικονομική δυνατότητα να εκτελέσει το επίδικο έργο (πτυχίο, οικονομική επιφάνεια, εγγυητική επιστολή κ.ά.).
Υπενθυμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει την επέκταση του αεροσταθμού, επιφανείας 18.104 τ.μ. σε 3 επίπεδα (υπόγειο, ισόγειο, α’ όροφος), την αναδιαρρύθμιση και αναβάθμιση των χώρων του υφιστάμενου αεροσταθμού, επιφανείας 13.325 τ.μ. Ετσι, η συνολική επιφάνεια του νέου αεροσταθμού θα είναι περίπου 31.500 τ.μ. Επιπλέον, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, περιλαμβάνονται η κατασκευή νέου πύργου ελέγχου αεροσκαφών, νέου πυροσβεστικού σταθμού (αμαξοστασίου) και η διαμόρφωση - επέκταση του περιβάλλοντος χώρου του αεροσταθμού, συνολικής επιφάνειας 26 στρεμμάτων. Η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Οπως σημειώνει σε σχετικό δημοσίευμά της η 'Καθημερινή', η αναβάθμιση περιφερειακών αεροδρομίων έχει εντατικοποιηθεί τους τελευταίους μήνες καθώς σημαντικές παρεμβάσεις υλοποιούνται και δρομολογούνται επίσης στα αεροδρόμια Ρόδου και Κω, συνολικής αξίας 44 εκατ. ευρώ.
Η κυπριακή εταιρεία είχε προσφέρει έκπτωση 48,48% για το έργο των 110 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέσω του Ε.Σ.Π.Α. Δεύτερη στον διαγωνισμό του περασμένου Απριλίου είχε βρεθεί η 'Ακτωρ', ενώ ακολούθησαν η 'ΕΚΤΕΡ' και η 'ΤΕΡΝΑ' με χαμηλότερα ποσοστά εκπτώσεων, πλην όμως όλα άνω του 40%.
Η 'Ακτωρ' κατέθεσε ένσταση, υποστηρίζοντας ότι η μειοδότρια εταιρεία δεν διαθέτει την τεχνική και οικονομική δυνατότητα να εκτελέσει το επίδικο έργο (πτυχίο, οικονομική επιφάνεια, εγγυητική επιστολή κ.ά.).
Υπενθυμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει την επέκταση του αεροσταθμού, επιφανείας 18.104 τ.μ. σε 3 επίπεδα (υπόγειο, ισόγειο, α’ όροφος), την αναδιαρρύθμιση και αναβάθμιση των χώρων του υφιστάμενου αεροσταθμού, επιφανείας 13.325 τ.μ. Ετσι, η συνολική επιφάνεια του νέου αεροσταθμού θα είναι περίπου 31.500 τ.μ. Επιπλέον, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, περιλαμβάνονται η κατασκευή νέου πύργου ελέγχου αεροσκαφών, νέου πυροσβεστικού σταθμού (αμαξοστασίου) και η διαμόρφωση - επέκταση του περιβάλλοντος χώρου του αεροσταθμού, συνολικής επιφάνειας 26 στρεμμάτων. Η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Οπως σημειώνει σε σχετικό δημοσίευμά της η 'Καθημερινή', η αναβάθμιση περιφερειακών αεροδρομίων έχει εντατικοποιηθεί τους τελευταίους μήνες καθώς σημαντικές παρεμβάσεις υλοποιούνται και δρομολογούνται επίσης στα αεροδρόμια Ρόδου και Κω, συνολικής αξίας 44 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου