Το όνομα «Carouzos» είναι συνδεδεμένο με την πολυτέλεια και την
κομψότητα, αφού μέχρι σήμερα τα καταστήματα με την επωνυμία αποτελούσαν
σύμβολο ανδρικής κυρίως μόδας.
Το ένα μετά το άλλο τα καταστήματα της εταιρίας που ξεκίνησε απο το Ηράκλειο και φιλοξενούσε ρούχα – στολίδια μερικών από τις πιο επώνυμες μάρκες της διεθνούς αγοράς βάζουν λουκέτο λόγω κρίσης, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρία κατέθεσε αίτημα υπαγωγής στο άρθρο 99. Ετοιμάζεται να κηρύξει πτώχευση, μήπως σωθεί...
Η εταιρία για περίπου 40 χρόνια έντυνε τους πιο «ισχυρούς» άνδρες της χώρας, κυρίως από τον πολιτικό και επιχειρηματικό χώρο.
Η ύφεση όμως σε συνδυασμό με την απώλεια του ιδρυτής του, Αντώνη Καρούζου, κατέστησε αδύνατη την εσωτερική αναδιάρθρωση της αλυσίδας, την διαχείριση της οποίας έχει αναλάβει η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Το 2011 ο τζίρος έπεσε στα 21,9 εκατ. ευρώ (έναντι 33,2 εκατ. ευρώ το 2010). Οι υψηλές ζημιές ύψους 7,3 εκατ. ευρώ και οι υπέρογκες υποχρεώσεις ύψους 80,7 εκατ. ευρώ προς τους προμηθευτές, τις τράπεζες και το δημόσιο, οδήγησε την επιχείρηση σε αδιέξοδο.
Το ξεκίνημα
Η οικογένεια του Αντώνη Καρούζου, ο οποίος «έφυγε» πρόωρα, είχε αναπτύξει μεγάλη δραστηριότητα στον χώρο της μόδας, καθώς διατηρούσε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα ένδυσης της εποχής στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Όταν ο Α. Καρούζος έκλεισε το μαγαζί των γονιών του το 1963 υποσχέθηκε ότι θα επανιδρύσει ξανά την επιχείρηση.
Όπως και έκανε. Το 1972 ανοίγει στην Κυψέλη, στην οδό Δροσοπούλου, το πρώτο κατάστημα, φέρνοντας επώνυμες ανδρικές συλλογές, ενώ δύο χρόνια μετά αρχίζει αποκλειστική συνεργασία με τον οίκο Ermenegildo Zegna. Λίγα χρόνια μετά ξεκινάει αποκλειστική συνεργασία με τον οίκο Valentino.
Η εταιρία «απογειώνεται» το 1980, όταν ανοίγει κατάστημα στο Κολωνάκι. Στα επόμενα χρόνια ανοίγουν μια σειρά καταστήματα σε Κηφισιά, Γλυφάδα, Μύκονο, Θεσσαλονίκη, ενώ η εταιρία προσθέτει στην λίστα της μια σειρά από αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλους οίκους.
Και ενώ λειτουργούν ήδη 24 καταστήματα και η εταιρία ετοιμάζει την επέκταση της στο εξωτερικό, η κρίση αρχίζει να προκαλεί προβλήματα στην επιχείρηση.
Στο τέλος του 2010 κλείνει το μεγαλύτερο κατάστημα, στο Κολωνάκι και τα «λουκέτα» συνεχίζονται. Σήμερα, έχουν απομείνει 9 καταστήματα και η οικογένεια προσπαθεί να ορθοποδήσει.
Πηγή: star.gr
Το ένα μετά το άλλο τα καταστήματα της εταιρίας που ξεκίνησε απο το Ηράκλειο και φιλοξενούσε ρούχα – στολίδια μερικών από τις πιο επώνυμες μάρκες της διεθνούς αγοράς βάζουν λουκέτο λόγω κρίσης, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρία κατέθεσε αίτημα υπαγωγής στο άρθρο 99. Ετοιμάζεται να κηρύξει πτώχευση, μήπως σωθεί...
Η εταιρία για περίπου 40 χρόνια έντυνε τους πιο «ισχυρούς» άνδρες της χώρας, κυρίως από τον πολιτικό και επιχειρηματικό χώρο.
Η ύφεση όμως σε συνδυασμό με την απώλεια του ιδρυτής του, Αντώνη Καρούζου, κατέστησε αδύνατη την εσωτερική αναδιάρθρωση της αλυσίδας, την διαχείριση της οποίας έχει αναλάβει η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Το 2011 ο τζίρος έπεσε στα 21,9 εκατ. ευρώ (έναντι 33,2 εκατ. ευρώ το 2010). Οι υψηλές ζημιές ύψους 7,3 εκατ. ευρώ και οι υπέρογκες υποχρεώσεις ύψους 80,7 εκατ. ευρώ προς τους προμηθευτές, τις τράπεζες και το δημόσιο, οδήγησε την επιχείρηση σε αδιέξοδο.
Το ξεκίνημα
Η οικογένεια του Αντώνη Καρούζου, ο οποίος «έφυγε» πρόωρα, είχε αναπτύξει μεγάλη δραστηριότητα στον χώρο της μόδας, καθώς διατηρούσε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα ένδυσης της εποχής στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Όταν ο Α. Καρούζος έκλεισε το μαγαζί των γονιών του το 1963 υποσχέθηκε ότι θα επανιδρύσει ξανά την επιχείρηση.
Όπως και έκανε. Το 1972 ανοίγει στην Κυψέλη, στην οδό Δροσοπούλου, το πρώτο κατάστημα, φέρνοντας επώνυμες ανδρικές συλλογές, ενώ δύο χρόνια μετά αρχίζει αποκλειστική συνεργασία με τον οίκο Ermenegildo Zegna. Λίγα χρόνια μετά ξεκινάει αποκλειστική συνεργασία με τον οίκο Valentino.
Η εταιρία «απογειώνεται» το 1980, όταν ανοίγει κατάστημα στο Κολωνάκι. Στα επόμενα χρόνια ανοίγουν μια σειρά καταστήματα σε Κηφισιά, Γλυφάδα, Μύκονο, Θεσσαλονίκη, ενώ η εταιρία προσθέτει στην λίστα της μια σειρά από αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλους οίκους.
Και ενώ λειτουργούν ήδη 24 καταστήματα και η εταιρία ετοιμάζει την επέκταση της στο εξωτερικό, η κρίση αρχίζει να προκαλεί προβλήματα στην επιχείρηση.
Στο τέλος του 2010 κλείνει το μεγαλύτερο κατάστημα, στο Κολωνάκι και τα «λουκέτα» συνεχίζονται. Σήμερα, έχουν απομείνει 9 καταστήματα και η οικογένεια προσπαθεί να ορθοποδήσει.
Πηγή: star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου