19 Απρ 2012

ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ




Την απόφασή του να αποχωρήσει από τον πάγκο του Ολυμπιακού ανακοίνωσε ο Ερνέστο Βαλβέρδε.
«Δεν θέλω να επεκταθώ πολύ ούτε να γίνω πολύ συναισθηματικός. Είναι μια μέρα αρκετά δύσκολη για μένα, γιατί ανακοινώνω την αποχώρησή μου από την ομάδα. Ο πρόεδρος πίστευε στη διάρκεια της χρονιάς πως θα μπορούσε να μου αλλάξει γνώμη. Όμως είχαμε συμφωνήσει να μείνω για ένα χρόνο και είπαμε να μην ανακοινώσουμε κάτι. Αυτό δείχνει και την εμπιστοσύνη που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές» είπε ο Ισπανός.
 «Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που έφτασα σε αυτή την απόφαση. Ο κυριότερος είναι προσωπικός και αφορά μόνο εμένα, δεν μπορούν αυτά τα πράγματα να ειπωθούν σε μια συνέντευξη Τύπου. Έχω συμπληρώσει τρία χρόνια με την ομάδα του Ολυμπιακού, που είναι πολύ απαιτητική. Έχω κάνει έναν κύκλο με αυτή την ομάδα που πάντα ζητούσε τη νίκη. Τρία χρόνια είναι πολύς καιρός στο ποδόσφαιρο και στη ζωή», τόνισε, ενώ τόνισε πως αισθάνεται απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή του να δουλέψει στον Ολυμπιακό. «Το 2008 όταν υπέγραψα στον Ολυμπιακό δεν είχα ιδέα πού ερχόμουν, αλλά από τις πρώτες ημέρες εξεπλάγην γι’ αυτά που είδα. Στην αρχή δεν ήξερα αν είχα πάρει τη σωστή απόφαση. Τώρα ξέρω πως σίγουρα ήταν σωστή η απόφασή μου και το λέω σε όλους σας για να το ξέρετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: