Ανοδική πορεία καταγράφει η αγορά του ποδηλάτου στην Ελλάδα, και αυτό παρά την οικονομική κρίση.
Την εικόνα αυτή μεταφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου του ποδηλάτου, που βλέπουν τον τζίρο των επιχειρήσεων τους να μεγαλώνει με αριθμητική πρόοδο. Αποτέλεσμα του αυξημένου καταναλωτικού ενδιαφέροντος είναι και το άνοιγμα καινούργιων «ποδηλατάδικων», με ότι αυτό συνεπάγεται για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Το ποδήλατο αποτελεί το νέο ενδεδειγμένο μεταφορικό μέσο, τόσο για όσους προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους, όσο και για εκείνους που αναζητούν διέξοδο από το άγχος της καθημερινότητας που η κρίση δημιουργεί. Έκτος από τις μεγαλύτερες ηλικίες ποδηλατών που «ξανά-ανακαλύπτουν» το φιλικό αυτό μέσο, μία δεύτερη ενεργή ομάδα ποδηλατών φαίνεται να διαμορφώνεται από όσους χρησιμοποιούν το μέσο για ψυχαγωγία, ως τρόπο εκτόνωσης από την καθημερινή πίεση και το άγχος.
Στην Αθήνα απαριθμούνται πλέον περίπου 80 ποδηλατικές ομάδες, δημιουργώντας έτσι και μία αυξημένη ζήτηση για εξελιγμένα ποδηλατικά προϊόντα όπως κράνη, ρούχα, φώτα και διάφορα είδη εξοπλισμού. Παράλληλα, φαίνεται πως αρχίζουν να ανθίζουν και οι αγωνιστικές ομάδες με ανοιχτούς αγώνες, που δεν προβάλλουν μονάχα το υπέρ-αγωνιστικό μοντέλο ποδηλασίας, αλλά και τον ευγενή συναγωνισμό μεταξύ των ποδηλατών.
«Ο ρυθμός ανάπτυξης των ποδηλατάδικων είναι εντυπωσιακός. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, στην Ελλάδα πωλούνται περί τα 260.000 ποδήλατα τον χρόνο, με μέση τιμή τα 230 ευρώ. Μου θυμίζει λίγο την κατάσταση στη δεκαετία του 1980, με τα βίντεο κλαμπ. Πλέον, κάθε γειτονιά έχει το ποδηλατάδικό της» εξηγεί ο Δημήτρης Κωσταντόπουλος, ιδιοκτήτης 5 καταστημάτων πώλησης ποδηλάτων.
«Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011 είχαμε αύξηση περίπου κατά 30% σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο, μετά όμως και τα νέα μέτρα, αλλά και έναν ομολογουμένως κακό χειμώνα, η ζήτηση έχει λίγο πέσει. Θα έλεγα ότι βρισκόμαστε πλέον σε μία μάλλον σταθερή κατάσταση» επισημαίνει ο κ. Κωσταντόπουλος.
Την εικόνα αυτή μεταφέρουν οι επαγγελματίες του χώρου του ποδηλάτου, που βλέπουν τον τζίρο των επιχειρήσεων τους να μεγαλώνει με αριθμητική πρόοδο. Αποτέλεσμα του αυξημένου καταναλωτικού ενδιαφέροντος είναι και το άνοιγμα καινούργιων «ποδηλατάδικων», με ότι αυτό συνεπάγεται για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Το ποδήλατο αποτελεί το νέο ενδεδειγμένο μεταφορικό μέσο, τόσο για όσους προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδά τους, όσο και για εκείνους που αναζητούν διέξοδο από το άγχος της καθημερινότητας που η κρίση δημιουργεί. Έκτος από τις μεγαλύτερες ηλικίες ποδηλατών που «ξανά-ανακαλύπτουν» το φιλικό αυτό μέσο, μία δεύτερη ενεργή ομάδα ποδηλατών φαίνεται να διαμορφώνεται από όσους χρησιμοποιούν το μέσο για ψυχαγωγία, ως τρόπο εκτόνωσης από την καθημερινή πίεση και το άγχος.
Στην Αθήνα απαριθμούνται πλέον περίπου 80 ποδηλατικές ομάδες, δημιουργώντας έτσι και μία αυξημένη ζήτηση για εξελιγμένα ποδηλατικά προϊόντα όπως κράνη, ρούχα, φώτα και διάφορα είδη εξοπλισμού. Παράλληλα, φαίνεται πως αρχίζουν να ανθίζουν και οι αγωνιστικές ομάδες με ανοιχτούς αγώνες, που δεν προβάλλουν μονάχα το υπέρ-αγωνιστικό μοντέλο ποδηλασίας, αλλά και τον ευγενή συναγωνισμό μεταξύ των ποδηλατών.
«Ο ρυθμός ανάπτυξης των ποδηλατάδικων είναι εντυπωσιακός. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, στην Ελλάδα πωλούνται περί τα 260.000 ποδήλατα τον χρόνο, με μέση τιμή τα 230 ευρώ. Μου θυμίζει λίγο την κατάσταση στη δεκαετία του 1980, με τα βίντεο κλαμπ. Πλέον, κάθε γειτονιά έχει το ποδηλατάδικό της» εξηγεί ο Δημήτρης Κωσταντόπουλος, ιδιοκτήτης 5 καταστημάτων πώλησης ποδηλάτων.
«Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011 είχαμε αύξηση περίπου κατά 30% σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο, μετά όμως και τα νέα μέτρα, αλλά και έναν ομολογουμένως κακό χειμώνα, η ζήτηση έχει λίγο πέσει. Θα έλεγα ότι βρισκόμαστε πλέον σε μία μάλλον σταθερή κατάσταση» επισημαίνει ο κ. Κωσταντόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου